Chcesz uniknąć sankcji karnych, zgłoś pracownika już dziś na jednodniowe szkolenie, które odbędzie się w Lesznie 13 września 2012 r.

W związku z wejściem w życie z dniem 5 sierpnia 2009 r. Ustawy nowelizującej Kodeks Pracy, OBOWIĄZKIEM każdego pracodawcy jest wyznaczenie pracownika/ów odpowiedzialnego/ych za udzielenie pierwszej pomocy, zwalczanie pożarów i ewakuację pracowników.
W związku z powyższym Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Lesznie oferuje Państwu szkolenie, którego uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w pełni respektowane przez Państwową Inspekcję Pracy podczas kontroli w Firmie.

Szkolenie z zakresu zapewnienia udzielania pierwszej pomocy
i ochrony przeciwpożarowej oraz ewakuacji pracowników

Wykładowcami szkolenia będą osoby reprezentujące:
 Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
 Rejonowe Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe w Lesznie

Celem szkolenia jest przygotowanie przedsiębiorców do realizacji przedsięwzięć mających zapewnić ochronę życia, zdrowia i mienia przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.

Miejsce szkolenia: siedziba RIPH w Lesznie, ul. 55 Pułku Piechoty 34
Koszt szkolenia: 200 zł od osoby dla członków Izby oraz 250 zł dla firm niezrzeszonych.

Wpłaty należy dokonywać na konto Izby BZ WBK S.A. 2 O/Leszno nr 25 1090 2125 0000 0005 5401 0218.

Koszt szkolenia obejmuje: materiał szkoleniowy, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faksem (65/ 529 67 41) na formularzu zgłoszeniowym (w załączeniu) do 10 września br.

oraz


Serdecznie zapraszamy na SZKOLENIE:

ORGANIZACJA ORAZ ZASADY PRZEPROWADZENIA I ROZLICZENIA INWENTARYZACJI ROCZNEJ W WARUNKACH PRAWNYCH 2012 r.

18 września 2012 r.


Celem szkolenia jest zaprezentowanie słuchaczom zgodnie z obowiązującym prawem prawidłowego zorganizowania, przeprowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji rocznej z uwzględnieniem skutków podatkowych a także jej wpływu na rzetelność sprawozdania finansowego za 2012 r.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie inwentaryzacji w podmiotach osób prawnych i osób fizycznych oraz w jednostkach budżetowych.

Program:

1. Podstawy prawne przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej.
2. Organizacja i dokumentowanie przebiegu inwentaryzacji rocznej.
3. Inwentaryzacja rzeczowych składników majątku trwałego i obrotowego.
4. Inwentaryzacja rozrachunków – odpisy aktualizujące.
5. Inwentaryzacja pozostałych składników aktywów i pasywów.
6. Rozliczenie inwentaryzacji – skutki bilansowe i podatkowe.
7. Konsultacje indywidualne.


Data: 18 września 2012 r. o godz. 9.00

Miejsce szkolenia: siedziba RIPH Leszno, ul. 55 Pułku Piechoty 34

Słuchacze otrzymają materiał szkoleniowy oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

Szkolenia poprowadzi Pani Wiktoria Śliwińska – biegły rewident

Koszt szkolenia: 280 zł od osoby dla członków Izby oraz 330 zł dla firm niezrzeszonych.
Wpłaty należy dokonywać na konto Izby BZ WBK S.A. 2 O/Leszno nr 25 1090 2125 0000 0005 5401 0218.

Zgłoszenia prosimy przesyłać faksem (65/ 529 67 41) na formularzach zgłoszeniowych (w załączeniu) do dnia 13 września 2012 r.


Pliki do pobrania:
f-5_szkolenia_formularz_zgloszeniowy.doc