Zapraszamy na szkolenie „ABC tworzenia projektu”.
Kiedy? 13 listopada (środa)
O której? W godz. 14:00 do 20:00
Gdzie? Starostwo Powiatowe w Gostyniu, Sala Posiedzeń
Szkolenie poprowadzi przedstawiciel leszczyńskiego Stowarzyszenia Centrum PISOP.
Prowadzący opowie, jakie są poszczególne elementy projektu, jakie cechy powinien posiadać dobry projekt, w jaki sposób charakteryzować grupę odbiorców i ją rekrutować oraz jak określać cele i rezultaty. Dowiecie się też, jak opisywać działania i konstruować budżet.
Nowo zdobyta wiedza pozwoli Wam napisać lepszą ofertę, a tym samym zwiększy szanse na zdobycie dofinansowania.
Formularz zgłoszeniowy https://forms.gle/KeWswHfBUmGczEu46
Spotkanie odbędzie się w ramach projektu Nakręcamy społeczne działania w subregionie leszczyńskim, finansowanego z budżetu Województwa Wielkopolskiego.
Szczegółowy harmonogram szkolenia:
14:00-15:20:
Projekt/oferta - charakterystyka i dobre cechy projektu/oferty.
Jakie pytania należy postawić sobie na początku drogi?
Elementy z jakich składa się projekt.
Uzasadnienie potrzeby realizacji projektu (skutki i przyczyny oraz źródła informacji).
15.20-15.35
Przerwa
15.35 – 16.55
Grupa docelowa projektu, czyli do kogo chcemy dotrzeć?
Cele projektu – mierzalne i rzeczywiste.
16.55 – 17.10
Przerwa
17.10 – 18.30
Opis działań oraz wiarygodny harmonogram.
Zarządzanie projektem, czyli kadra projektu.
18.30 – 18.45
Przerwa
18.45 – 20.00
Produkty i rezultaty w projekcie.
Budżet projektu – jak opisywać poszczególne koszty.
Podsumowanie szkolenia.