Bezpłatne szkolenie
W dzisiejszych czasach firmy zabiegają o każdego Klienta. Pragną, aby kupowano tylko u nich, dużo i często. Jeśli Tobie również zależy na profesjonalnej obsłudze Klientów? Chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów i sprawić, że Klienci będą chętnie do ciebie wracać? Skorzystaj z zaproszenia i przyjdź na szkolenie!!!
Pamiętaj - obsługa klienta Twojej firmy decyduje o rentowności prowadzonego biznesu.
Wszystkich zainteresowanych tematyką zapraszamy na szkolenie organizowane przez Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości Powiatu Gostyńskiego pt. „Jakość obsługi klienta”.
Na spotkaniu dowiesz się m.in.: Jakie wyróżnia się typy klienta i jak badać jego potrzeby? W jaki sposób prawidłowo komunikować się z klientem oraz jak reagować na obiekcje i zarzuty?
Termin szkolenia: 28 maja 2013 roku (wtorek) w godzinach od 9:00 do 15:00.
Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa Stowarzyszenia (ul. 1 Maja 13/3 – deptak).
Każdy uczestnik spotkania otrzyma komplet materiałów szkoleniowych oraz bezpłatny dostęp do
e-booków rozwijających poruszane na szkoleniu zagadnienia. Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu. Udział w szkoleniu jest całkowicie BEZPŁATNY - współfinansowanie spotkania pochodzi ze środków Gminy Gostyń w ramach zadania Centrum Wspierania Biznesu.
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie udziału drogą telefoniczną pod nr telefonu 65 572 07 54 lub 537 007 087 do dn. 24.05.2013 do godziny 15.30. Zgłoszenie można również potwierdzić drogą mailową - na adres: gospodarka@gostyn.pl. W tym celu należy przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie internetowej Stowarzyszenia pod adresem www.gospodarka.gostyn.pl.
Uwaga!!! Liczba miejsc na szkoleniu jest ograniczona.
Bliższe informacje:
Pracownicy Biura, biuro SWPPG, tel. 65 572 07 54 lub 537 007 087.