Informacja
Zostaliśmy zobowiązani pismem „Uwagi weryfikatora do całego projektu” z dnia 18 listopada 2021 przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa, realizującego projekt na zlecenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, do uzupełnienia przez Wnioskujących dokumentów potwierdzających pracę krewnego dziecka w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej.
Zgodnie z ww. pismem „złożone oświadczenia (…) uznaje się za prawidłowo potwierdzone przez wnioskujących w przypadku udokumentowania ich: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR”.
Aby spełnić wskazany wymóg, prosimy dostarczenie do Urzędu Gminy w Piaskach do 30 listopada 2021r. zaświadczeń lub innych dokumentów wystawionych przez instytucje organów publicznych, potwierdzających pracę krewnego dziecka w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej.
Informujemy, że do otrzymania komputera zostali zakwalifikowani uczniowie szkół podstawowych, ponadpodstawowych oraz dzieci z oddziału „0”, które funkcjonują w szkołach podstawowych. Z dofinasowania wyłączono decyzją Centrum Projektów Polska Cyfrowa studentów oraz dzieci z oddziałów „0” w przedszkolach (wyjaśnienia do wyłączenia pyt. 10 oraz 11 https://www.gov.pl/web/cppc/qa-czyli-najczesciej-zadawane-pytania-do-projektu-granty-ppgr)
W razie pytań prosimy o kontakt 65 5719030