Wójt Gminy Piaski w oparciu o Protokół Komisji Opiniującej w drodze zarządzenia zdecydował o udzieleniu dotacji z budżetu gminy na realizacje zadań publicznych należących do zadań gminy, podmiotom o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (j.t.Dz. U. Nr 96, poz. 873 z poźń. zm) prowadzące działalność statutową w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr i tradycji
Na podstawie art. 13 w związku z art.11 ust. 2 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późniejszymi zmianami) oraz Uchwały Nr XXIII/129/2012 Rady Gminy Piaski z dnia 16 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Piaski z Organizacjami Pozarządowymi na 2013 rok, zarządza się co następuje:
§ 1. 1. Postanawia się dokonać wyboru oferty na podstawie protokółu Komisji Opiniującej i przyznać dotację z budżetu gminy na realizacje zadań publicznych należących do zadań gminy organizacjom pozarządowym, podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz jednostkom organizacyjnym podległym organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane.
2. Podmioty, którym przyznano dotację oraz wysokość dotacji określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Dotacja zostanie udzielona na podstawie umowy o wsparcie realizacji zadania.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się
1.inspektorowi ds. promocji i kultury – w zakresie oceny formalnej
2. inspektorowi ds. księgowości budżetowej - w zakresie rozliczenia finansowego.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Piaskach.

Pliki do pobrania:
z_a_r_z_a_d_z_e_n_i_e_n_r_6.doc