Dokonywania zmiany danych w deklaracji
W związku ze zbliżającym się końcem roku szkolnego i akademickiego, Gmina Piaski zwraca uwagę że właściciel nieruchomości ma ustawowy obowiązek dokonać zmiany deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w sytuacji, gdy uczeń lub student dotychczas zamieszkujący poza miejscem swojego stałego zameldowania (w internacie, na stancji, w akademiku) na okres wakacji wraca do miejsca swojego stałego zameldowania (zmiana polega na zwiększeniu liczby osób i wysokości opłaty).
Podobnie, po rozpoczęciu nowego roku szkolnego lub akademickiego w przypadku kontynuowania nauki lub studiów (poza miejscem stałego zameldowania) należy ponownie złożyć deklarację, tym razem zmniejszającą liczbę osób zamieszkujących nieruchomości i wysokość opłaty.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 65 5719 030 wew. 24, godziny otwarcia urzędu: pn. 8.00 – 16.00, wt.- pt. 7.15 – 15.15.